למה כל כך קשה להצליח עם נשים בארץ?

אם אתה קורא את הפוסט הזה כנראה שמעת שנשים בארץ קשות להשגה, או שיש לך חוויה מהעבר שקשורה לתחושה הזאת. במידה מסוימת, בישראל זה קצת יותר מאתגר מחו”ל. יחד עם זאת, ברגע שאתה מבין מאיפה האתגר מגיע, אתה יכול להשתמש בזה כדי לדעת איך לשפר את חיי הדייטינג שלך. אם תעשה התאמות לסגנון חיים שלך ולצורה שבה אתה מפלרטט – אתה תראה תוצאות.

ראשית, יש בארץ ביקוש יותר גבוה לנשים כי ההיצע שלהן יותר נמוך. מבחינה דמוגרפית יש בארץ יותר גברים מנשים. במרכז הארץ יש יותר נשים אבל ככל שמתרחקים מהמרכז יש יותר גברים מנשים – מה שאומר שלנשים יש יותר ביקוש, במיוחד במדיה החברתית ובאפליקציות היכרות. זה יוצר מצב שבו נשים מוצפות בתשומת לב, באישור חברתי ואז היא הופכת ליותר קרירה או אגרסיבית בגישה שלה. זה קורה כי פניות רבות מנפחות את האגו, וזה טבעי והגיוני. סיבה נוספת שזה קורה היא שאותן נשים עדיין רוצות להיכנס למערכות יחסים ואולי גם סטוציןם. עם זאת, הן חייבות לסנן, והסינון חייב להיות יותר אכזרי בגלל שהן חייבות לבחור מבין האפשרויות הרבות שיש להן עם הגברים שמתחילים איתן. ליתר דיוק, 95 אחוזים מהאפשרויות של אישה לקשר עם גבר בארץ לא רלוונטיות עבורה

חשוב שתזכור שלמרות כל האופציות ווהמחזרים שיש לבחורות בארץ, עדיין חסרה להן תשומת לב של גברים שבאמת איכותיים בעיניהן. אותם גברים איכותיים שיודעים לגשת אליהן ומתפתחים את עצמם באופן כללי. בדיוק מהסיבה הזאת, ברגע שאתה מפתח את עצמך בכל תחומי החיים ומשפר את עצמך גם בתקשורת עם נשים – אתה צובר יתרון תחרותי על פני שאר הגברים, מבליט את עצמך ביחס אליהם ואתה הפוך להיותה גבר שחסר לה בחיים והיא שואפת להיות איתו. 

בארץ, בשונה מחו”ל, גישה ישירה עובדת יותר. עם זאת, יש לעשות את זה עם טקט ועם התחשבות במצב הרגשי של הבחורה איתה אתם מדברים. חשוב להיות קשובים לצד השני. מהניסיון שלי אני יכול להגיד שאם תאפשרו לעצמכם להיות יותר ישירים אתם תעשו לעצמכם חיים יותר קלים כי בחורות ישראליות מעדיפות ישירות.

טפיק היכרות שכדאי להיות בו בארץ הוא  אפליקציות דייטינג. באפליקציות דייטינג כדאי להשקיע בתמונות טובות וייצוגיות, כדי לבלוט ולהשיג יתרון אצל מי שאתה מעוניין בה בהשוואה לגברים אחרים. היתרון הזה יאפשר לה להתעניין בך בשלב ההתחלתי ומשם תוכלו להתקדם לדייט ואפילו לזוגיות מעצימה.

באופן אישי, אני מצלם גברים לצורך היכרות עם נשים: אני עושה להם צילומי תדמית לאפליקציות דייטינג ומדיה חברתית. עם זאת, אתם לא חייבים להיעזר בי, אתם יכולים לקחת טלפון טוב ולצלם את עצמכם בכל מיני סיטואציות יום- יומיות. במידה ואתם לא רואים תוצאות מהתמונות שאתם מעלים – תוכלו לפנות לצלם שיעזור לכם בנושא. אם אתם מעוניינים בסשן צילומים איתי אתם מוזמנים ליצור קשר 🙂 

שיהיה לנו שבוע שבו אנחנו ייצוגיים, מושכים ורואים את התוצאות שאנו רוצים 😉

ברוכים הבאים לאזור אישי