תהליך הגבר השלם הקבוצתי

כבר קרוב ל-10 שנים מה שאני עושה זה לעזור לגברים ליצור ביטחון עצמי, להעלות את הערכה העצמית שלהם ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית ורומנטית על מנת לבנות מערכות יחסים קצרות או ארוכות טווח עם נשים איכותיות תוך כדי שמירה על אורח חיים של גבר איכותי ומצליח בחיים. 

וכל זה מבלי להשתמש בטכניקות רובוטיות או לבזבז זמן וכסף ברדיפה אחרי נשים לא רלבנטיות.

 אתה הולך להיחשף למודל מוכח ע”י מאות לקוחות מרוצים ושנים של פיתוח ודיוק

אני מזמין אותך לחוויה מיוחדת

 לחוות מסע ביחד עם עוד 3 גברים שבדיוק כמוך רוצים לשפר את המיומנויות תקשורת שלהם עם נשים וללמוד איך ליצור הזדמנויות היכרות עם נשים איכותיות על בסיס קבוע ולהוביל אותן לדייטים חווייתיים ומערכות יחסים מדויקות ומשמעותיות בחיים. 

איך זה עובד? בוא נדבר תכלס

אתה לומד את שיטת התקשורת האותנטית שעובדת עם נשים איכותיות ליצירת מערכות יחסים עוצמתיות ובריאות בכל סיטואציה

נבנה לך פרופיל טופ 1% באפליקציות היכרויות ורשתות חברתיות על מנת ליצור הזדמנויות היכרות על בסיס קבוע 

תקשורת פנימה והחוצה – נחזק את המיינדט ונלמד לגשת למחסומים ואמונות מגבילות שמפריעים לך לממש את הפוטנציאל שלך עם נשים ובחיים 

אתה לומד מיומנות ההתכתבויות עם נשים כדי לשמור על המומנטום של ההיכרות ולצאת לדייטים

נדייק ונשפר את ההתנהלות שלך בדייטים כדי שתמיד תמשיך לדייטים הבאים אחרי דייט ראשון עם בחורה שאתה רוצה

אתה תוכל ללמוד גם מתאגרים והצלחות של השותפים שלך למסע 

נכון שהיית רוצה לחיות חיים בהם:

יש לך את הכלים המדויקים שעוזרים לך להשיג נשים איכותיות מתי שתרצה ולהיכנס לזוגיות ללא התפשרויות?

יש לך את היכולת לייצר חיבורים, לשכנע , ולהוביל אנשים בסביבה שלך ובמערכות יחסים שלך?

יש לך את היכולת לנהל אורח חיים בריא, מקדם ומלא באנרגיות וחוויות חדשות במקום להיות מושקע רגשית בדברים לא רלבנטיים ולהיות שקוע באמונות מגבילות וחרטות?

יש לך את הכלים המדויקים שעוזרים לך להתמקד ולהשיג את המטרות שלך בצורה הדרגתית, ברורה ונכונה?

יש לך את היכולת לתקשר בצורה אפקטיבית ואותנטית ולבנות מערכות יחסים עם נשים מהממות שמבאמת מתאימות לך?

יש לך את ההבנה והכלים כדי להכיר נשים בפלטפורמות דיגיטליות של העולם החדש?

יש לך את היכולת להשתחרר ממחסומים רגשיים ומנטליים וליצור תקשורת עמוקה ואותנטית עם עצמך?

אתה יודע איך בדיוק להשאיר רושם בלתי נשכח עליך בקשרים חברתיים עסקיים ורומנטיים בחייך? 

אם ענית כן על אחת השאלות האלה יש לי את המודל המדויק בשבילך שנותן פיתרון בצורה מקיפה, אפקטיבית וכזאת שתשרת אותך לשנים קדימה גם לאחר התהליך.

למה שיטת הגבר השלם היא השיטה היעילה והאפקטיבית ביותר לתקשורת עם נשים והתפתחות אישית לגבר?

4

מרכיבים שהופכים את מודל הגבר השלם לסיפורק הצלחה של מאות גברים עד היום:

במקום לזייף התנהגות של גבר מושך ומאושר אני אלמד אותך צעד אחרי צעד איך להיות אחד כזה! שיטה זו מתמקדת בתקשורת אותנטית ולא בטכניקות ומניפולציות כך שאתה לא מסתכן בלעשות רושם שלילי/משעשע ולא אמין על נשים ובתוך המעגלים החברתיים שלך ותקבל את הכבוד ואת היחס שמגיע לך.

 במקום לרדוף אחרי נשים אנחנו לומדים את עיקרון תקשורת המבררת הנועדת לעזור לך לשמור על הסאנדרים וערכים שלך ולתקשר אותפ לנשים מבלי להרחיק אותן אלא להפך ליצור עוד יותר משיכה. 

במקום לבזבז מלא זמן על הצלחה עם נשים אנחנו הופכים את זה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלך והשגרה שלך מה שכמובן משאיר לך יותר זמן למטרות שלך והצלחה שלך בתחומים אחרים בחיים.

מערכת מעקב ומסגרת מדויקים יעזרו לך להתקדם משבוע לשבוע, להבין בכל שלב מהתהליך איפה אנחנו עומדים ומה צריך לשפר ככה שבסופו של דבר אתה תוכל להמשיך את המומנטום גם הרבה אחרי התהליך בעזרת הרגלים שנפתח

עד עכשיו היית צריך ללכת מסדנה לסדנה, מהרצאה להרצאה, ממנטור למנטור והיית מנסה לאסוף את כל הכלים לסיסטם אחד מסודר שיעבור בשבילך.

הבעיה היא שמאוד קשה על גבול הבלתי אפשרי לעשות את זה לבד מבלי לאבד או לשכוח שום דבר בדרך ותוך כדי שאתה מסדר את זה למשהו פרקטי שיעבוד בשבילך.

כתוצאה מכך מצד אחד אתה עושה לא מעט פעולות בשביל ההתקדמות שלך: קורא ספר פה, הולך להרצאה שם, שומע את הפוקדאסט הזה ורואה את הסרטון ההוא.

אבל תכלס שום דבר לא באמת זז

נכון שאתה אוהב לשמוע אמת ולא תירוצים? זה לא זז כי אין לך את הכלים להיות ממוקד ולעבוד בדרך הנכונה

אז מה עושים?

הגיע זמן להצטרף להתליך ולצאת למסע שישנה את עולם הדייטינג שלך מקצה לקצה 

בצורה של מסגרת ברורה ועקבית וביחד עם שותפים למסע – גברים איכותיים בדיוק כמוך שנחושים להצליח ולהתקדם.

אז איך למעשה בנוי תהליך הגבר השלם הקבוצתי?

לא מדובר בקורס דיגיטלי או סדנה קבוצתית של חודש

מדובר בתהליך היחיד מסוגו בארץ שנותן לך מעטפת מקיפה המספקת כל המענה אפשרי במסגרת התהליך כדי שתוכל להפוך – לגבר שלם 

פגישת “פוקוס” מקיפה הנועדת להבין לעומק מהם הדגשים החשובים לכל משתתף שנתמקד בהם לאורך התהליך. כן גם בתהליך קבוצתי כל משתתף מקבל יחס אישי.

 סשן צילום ייחודי שייתן לך היתרון לא הוגן בעולם ההיכרויות הדיגיטלי ויחשוף אותך לעשרות הזדמנויות היכרות חדשות עם נשים איכותיות כבר בחודש ראשון של התהליך! נפגשים ביחד כקבוצה לצילומים מה שמאפשר לתכנן גם קומפוזיציות שמציגות חיי חברה. 

גישה לפלטפורמת לימוד המקיפה ביותר לגבר רווק בארץ: התכתבויות והיכרויות אונליין, מיינדסט גברי, פסיכולוגיה נשית, התנהלות בסיטואציות היכרות שונות, בניית מערכות יחסים, מיניות ועוד הרבה נושאים שמוגשים לך בצורה סיסטמתית וברורה כדי שתוכל ללמוד בקצב שלך ובכל זמן שתבחר. 

ניתוח מעמיק של ההתכתבויות שלך לאורך התהליך על מנת לשדרג באופן דרסטי את היכולת שלכם להוביל וליצור סקרנות ומשיכה דרך הטקסט.  

שיפור התנהלות בדייטים, כל משתתף יקבל ניתוח דייט מעמיק שייצא אליו במסגרת התהליך ונוודא שבחורה שתצרה להמשיך איתה לדייטים מתקדמים תרצה את זה לא פחות ואפילו יותר ממך. 

יצירת הזדמנויות היכרות ביום יום שלך, תיחשף לכלים פשוטים ואפקטיביים שבעזרתם תוכל להכיר גם ביום יום שלך ולא רק מאחורי המסכים בדרך טבעית, אלגנטית ואפקטיבית. 

בעזרת הכלים האלה תוכל לא רק ליחשף ליותר נשים איכותיות שאתה תבחר אלא גם באופן כללי תהיה בן אדם חברותי יותר וכריזמתי יותר.

לאורך כל התהליך אנחנו נפגש לשיעורים קבוצתיים בזום שיהיו מורכבים מזמן ייעוץ אישי לכל אחד, לימוד חומר תאורתי ותכנון מטרות ודגשים לשבוע נוסף. 

תמיכה מקיפה 24/7 – מעבר לפגישות שבועיות אנחנו כל הזמן שומרים על קשר בקבוצת ווטסאפ ייעודית לתהליך ששם תוכל לשתף את הדברים החשובים כל הזמן לאורך התהליך.  



ערך מוסף משמעותי של התהליך הקבוצתי זה את ההזדמנות שלך ללמוד גם דרך שיתופים של משתתפים נוספים ואפילו ליצור חיבורים עם משתתפים שילוו אותך גם מעבר לתהליך וישדרגו את מעגלים החברתיים שלך. 

שומרים על קשר גם אחרי שנסיים. תוכל לפנות אליי אם תצטרך דיוק או שאלה כלשהי ולהמשיך להיות חלק מקהילת הגבר השלם. קהילה של גברים איכותיים בישראל. 

לקוחות מספרים

ארבעה תהליכים במקביל

01

תהליך מקיף ועמוק עם שיעורים שבועיים באורך של חודשיים וחצי בו נצלול יחד לעומק ונדייק כל דבר בשיטת הקואוצ’ינג והטיפול הקלאסיים.

02

תהליך היכרויות בעולם האונליין הכולל בניית פרופיל, סשן צילומים וכמובן יכולת להתכתב וליצור תקשורת ברמת מאסטר.

03

תהליך למידה המבוסס על פלטפורמת הלימוד המתקדמת בארץ עם תכנים מקוריים (ולא מועתקים מחול) שמבוססים על שנים של ניסון מעשי בשטח.

04

תהליך מעקב צמוד 24/7 על מנת לתת לך תחושה של מסגרת מעבר לפגישות השבועיות כולל ניתוח התכתבויות ודייטים לאורך התהליך. 

כמה זה עולה?

אם לעשות חשבון אז הערך המוסף של השירותים שאתה מקבל בתהליך

בקלות עובר את 10000₪
וזה אם היית רוכש את כל השירותים בנפרד יחד עם זאת תהליך הגבר השלם הוא מסע שלא מיועד לכל גבר ולכן אני רוצה לפרגן לך ולתת לך עלות מיוחדת

תהליך הגבר השלם כולל כל מה שרשום למעלה במחיר של פעם בחיים ₪ 4500 בלבד!!!!!!! !

למהירי החלטה המשלמים ב"קליק" 3900 שח בלבד
(במידה ונראה שאתה לא מתאים לתוכנית תקבל החזר מלא)

רוצה לשנות
ולהעצים את חייך?

נא מלא את הפרטים ואחזור אליך:

ברוכים הבאים לאזור אישי