האם מראה חיצוני באמת קובע?

שאלה שנשאלתי היא כמה מראה חיצוני באמת משפיע על הצלחה עם נשים. בפוסט הזה אענה על השאלה.

הרבה גברים מנסים לשפר את המראה שלהם: להתאמן, השתלות שיער למי שמקריח, שיזוף במכוני שיזוף, לקנות בגדים יותר יפים, שעון יקר, או אפילו קונים דברים נוספים שמעידים על ססטוס גבוה כמו מכונית יקרה. זה ניתן להבנה, כי חלק בלתי נפרד ממהות של גבר אלפא זה הצלחה עם נשים. נשים הן אינדיקציה לכמה אנחנו גברי אלפא. נשים נמשכות לגברי אלפא כי יש להם גנים יותר טובים ויכולת הישרדותית יותר טובה.

-לפני שאענה על השאלה אזכיר איך משיכה נוצרת-

משיכה נוצרת מהישרדות והתרבות שהם שני מנגנונים מאוד חשובים בתת מודע שלנו, בעיקר אצל נשים כי ברמה אבולוציונית הן רגילות שגבר דואג ליכולת ההישרדות שלהן. כמו כן, הן מעוניינות להתרבות עם גבר שיש לו גנים איכותיים. לכן, לפי ההיגיון הזה, נשים יחפשו גבר עשיר וגם יסתכלו על המראה שלו. המראה של גבר חשוב כי גבר שנראה טוב רוב הסיכויים שהוא יותר בריא. 

משיכה היא גם רגשית. המניע העיקרי שלנו לקבלת החלטות הוא הרגשות שלנו. בעזרתם, אנו מגיבים לסיטואציות יותר מהר ברמה האינסטינקטיבית. לדוגמה, בלא מעט מקרים, אם האפשרויות שלנו יהיו לישון עוד שעתיים בבוקר או ללכת לחדר כושר באותן שעות כנראה שנבחר בלישון שעתיים נוספות. זה לא בהכרח הדבר ההגיוני לעשות אם אנחנו רוצים לשפר את כושר שלנו אבל יש מצב שבבוקר זה מה שירגיש לנו יותר נכון לעשות.

 לדעתי, בכל הנוגע ליצירת משיכה עם נשים יותר נכון להתרכז ברגשות ולא בכסף או במראה. לאדם שלא במצב כלכלי טוב יכול לקחת המון זמן להרוויח כסף, חוץ מזה שאין הגדרה לכמה זה מספיק כסף, זה בעיני המתבונן. לדוגמה יש נשים שיגידו שמשכורת של עשרים אלף שקלים בחודש היא משכורת טובה לגבר, ויש כאלה שזה לא מספיק בשבילן כי הן יוצאות רק עם מיליונרים.  

לגבי מראה, גם מראה טוב הוא לא הכרחי להצלחה עם נשים. הוא בונוס נחמד, ויש “מבחנים” (שיט-טסטים) שבחורים שנראים יותר טוב לא יקבלו מנשים, שבחורים שנראים פחות טוב כן יקבלו. למרות זאת, יש לא מעט גברים שלא נולדו עם מראה טוב באופן טבעי ולמרות זאת הם מצליחים עם נשים. דוגמה לכך היא שיש לא מעט מאמני דייטינג שיוצאים עם הנשים שהם מעוניינים בהן, למרות שהם לא הכי חתיכים. 

בסופו של דבר, מה שמגדיר את ההצלחה של גבר עם נשים הוא היכולת שלו לרגש בחורה. אז נכון, שכסף ומראה טוב יכולים לרגש בחורה ולמשוך אותה ועם זאת, זהו רובד מאוד לוגי של משיכה. דוגמה טובה לכך היא שיש נשים מסוימות שלמרות שהבן זוג הנוכחי שלהן חתיך או עשיר, הן בוגדות בו עם גבר או גברים שחלק מהם פחות עשירים או פחות חתיכים אבל מרגשים אותן יותר מבן הזוג. למרות שמבחינה הגיונית הן יודעות שזה יכול להרוס להן את הזוגיות או הנישואים, ובכך, אם נתייחס לזה מבחינה אבולוציונית, להרוס לה את סיכויי ההישרדות – היא עדיין עושה את זה, כי ברגע האמת הרגש הפנימי הוא המניע לקבלת ההחלטות. 

לדעתי, גבר אלפא צריך לעבוד על החוזקות שלו ולא לעבוד קשה מדי. עם זאת, אם גבר יכול לעבוד על המצב הכלכלי שלו, על המראה שלו וגם על היכולת רגש בחורה – אני לא רואה סיבה שהוא לא יעשה את שלושתם במקביל. בנימה אישית, אני נראה טוב בעיני נשים אבל בגיל תשע עשרה, כשהתאמנתי מאוד חזק והייתי שרירי עדיין לא הייתי רואה תוצאות עם נשים. בדיעבד, הבנתי שלא ידעתי לזהות סימני עניין מנשים כי הייתי חסר ניסיון. זכורים לי מקרים שהייתי בא לבוש יפה למסיבות, ובסופו של דבר הייתי רואה גבר שמתלבש פחות יפה ממני ונראה פחות טוב ממני מתמזמז עם הבחורה שאני רציתי. אז התחלתי ללמוד מה יוצר משיכה כי הבנתי שהמראה והלבוש הם ממש לא הכול. כשלמדתי איך לתקשר עם נשים בצורה תקינה ואיך להוביל אינטראקציה לאחר קבלת סימני עניין מהבחורה – אז ורק אז המראה שלי שיחק לטובתי כי יצרתי רושם ראשוני מאוד טוב וגם ידעתי איך לתקשר עם הבחורה.

לכן, אם יש לכם יתרונות מבחינת מראה חיצוני, כסף וסטטוס חברתי אתם יכולים להראות אוותם ולהשתמש בהם. יחד עם זאת, אל תבנו רק על היתרונות האלה, כי גם לדעת לתקשר עם נשים זה חשוב. 

הסיבה כך היא שאתם רוצים לצאת עם בחורה שנמשכת אליכם בגלל מי שאתם. אם בחורה תימשך אליכם רק בגלל המראה שלכם – היא לא תראה בכם מעבר לסטוץ. אם בחורה נמשכת אליכם רק בגלל הכסף שלכם – היא לא תאהב אתכם באמת בעבור מי שאתם וזה לא מצב נעים להיות בו.

במידה והמראה של גבר הוא לא בדיוק מודל היופי, שום דבר לא אבוד! עדיין יש דברים שהוא יכול לעשות כדי להיראות יותר טוב.

ראשית, להשקיע בלבוש. הלבוש לכשעצמו הוא לא גורם למשיכה אבל הוא עוזר ללא ספק בליצור רושם ראשוני טוב על הבחורה. בנוסף, זה משדר תכונות אופי מסוימות: גבר שמטפח ואוהב את עצמו. יתרה מכך, לבוש מעניין יכול לעזור לנשים לפתוח איתכם בשיחה, לדוגמה לשאול משהו על האקססוריז שלכם כמו טבעת או שרשרת מעניינת. אני אישית שם צמידים ושרשראות ואני מאוד אוהב את זה.

במידה ואתם לא יודעים אילו בגדים ואביזרים נלווים (כמו תכשיטים) לבחור כך שיחמיאו לכם, אתם יכולים להתייעץ איתי בסשן סטיילינג או לחלופין לשאול בחורות מה הן חושבות על מה שאתם רוצים לקנות וללמוד מהמשוב שלהן. אני ממליץ שתאמצו לעצמכם סגנון לבוש משלכם, שמתאים ונוח לכם והוא מושך בו זמנית. 

שנית, להשקיע בתספורת ובעיצוב זקן, שיהיו סימטריים וייראו טוב. גבר שיוצא עם מראה מוזנח (תספורת וזקן לא מסודרים) אוטומטית שם את עצמו במשבצת של אאוטסיידר ומקשה על עצמו בבואו לגשת לנשים שמעניינות אותו כי כאמור, מראה טוב בהחלט יכול לעזור ליצירת רושם ראשוני חיובי אצל נשים. כדאי גם שלא יהיו שערות במקומות לא שגרתיים כמו הצוואר. אז נכון, שגם אם הזקן והשיער של גבר לא מסודרים הוא עדיין יכול למשוך נשים אם יידע לרגש אותן וליצור אצלן משיכה, ועם זאת אין סיבה שיקשה על עצמו. 

יתרה מכך, חשוב לאכול בריא ולישון טוב. הם עוזרים לבריאות העור ולבריאות הכללית שלכם. גם היגיינת הפה היא חשובה: שהשיניים יהיו לבנות, נקיות ואסתטיות. גבר נוסף שכדאי לעשות הוא להתאמן כי זה גם מראה על בריאות וטיפוח. 

חשוב לציין שהשקעה בעצמנו, בטיפוח ובסגנון הלבוש שלנו צריכה לבוא ממקום של אהבה לעצמנו ומתוך רצון לשפר את החיים שלנו ולא רק בשביל לקבל אישור מנשים על ההשקעה הזו.

לסיכום, מראה חיצוני טוב בהחלט עוזר, ועם זאת יותר חשוב שגבר יידע לרגש את הבחורה כדי שתימשך אליו. 

ברוכים הבאים לאזור אישי